reklama

Je to dobrý nápad ?

Každý deň zisťujem nové skutočnosti ktoré ma šokujú.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Najnovšie čo ma zaujalo sú vzťahy ktoré vznikajú medzi ľuďmi. Veľa mojich spolužiačok, kamarátok a rovesníčok si hľadajú partnera o niekoľko rokov staršieho. Je to veľmi zaujímavé ale muži majú veľký záujem práve o takéto dievčatá.

Moja dobrá kamarátka , si našla o 15 rokov staršieho partnera. Určite vás napadne ,, chce ju len využiť". No opak je pravdou. Sú spolu už druhý rok. Vychádza im to a sú šťastný.

Vďaka tomuto ma napadlo písať svoju prvú knihu. Nikdy predtým som neskúšala začať písať práve knihu. Je zaujímavé písať moje myšlienky. Často som prekvapená čo všetko ma napadne.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Píšem o dievčati menom ,Sofia. Na škole so spolužiakmi vytvorí šesť člennú skupinu z názvom ,,Sold Heards". Po čase sa skupina rozpadne pretože jedna členka skupiny zomrie. Naberie ju auto po prvom profesionálnom vystúpení skupiny. A práve kvôli tejto skutočnosti sa skupina rozpadne. Takto sa rozídu cesty týchto mladých a talentovaných ľudí. Sofia, po skončení ročníka nastupuje na gymnázium. Nastupuje tam pod nátlakom svojho otca. Otec je veľký fanúšik hokeja. Samozrejme ako vplyvný podnikateľ ,pozná dôležitých ľudí z klube. V jeden večer Sofia spieva na jednom z večierkov hokejového klubu. Všimnú si ju a príjmu ju ako speváčku, ktorá má zabávať hľadisko. Tam sa spoznáva s hráčom tímu. Je o 10 rokov starší od nej. Ani sa nenazdá a už sa do neho zaľúbi. Tohto hráča Sofia veľmi zaujala. Najprv sú nepriatelia. Napokon sa z nich stanú veľmi dobrý kamaráti a nakoniec začnú spolu chodiť. Aj napriek utajovaniu tohto vzťahu sa táto správa dostane do tlače. Obidvaja musia riešiť túto situáciu. Nejde im len o verejnú potupu a veľký škandál, ale aj o kariéru. On je talentovaný a má toho veľa v pláne. Sofia chce byť slávna speváčka, no toto ju môže nadobro vyradiť. Ako sa rozhodnú? Vyberú si radšej kariéru alebo lásku?

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Chcela by som vedieť váš názor. Je to dobrý nápad písať práve takýto príbeh?

Natália Bencová

Natália Bencová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Dobrá,obľúbená , športová , romantická , usmievavá a čo ďalej ? spýtajte sa. Zoznam autorových rubrík:  Dobrý nápad?SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu